20 de juliol 2013

CONCURS - l'Art a la cuina: inspira't!!!!

Doncs aquí us presento la inspiració sobre un mar de merenga!!! ☺



Un monada d'anell! Una joia fresca, moderna i absolutament portable, dissenyada artesanalment per: 


I en què consisteix el concurs? Què heu de fer amb aquest anell???? Doncs deixar-vos inspirar per les seves formes, colors, material,... i el.laborar una recepta (dolça o salada) senzilla, estiuenca i ben bona☺

Les bases del concurs són les següents: 
  1. Obert a TOTHOM!!!! Es pot participar des de Catalunya i la Península però també des de l'estranger. 
  2. NO cal tenir bloc! Els que en tingueu, haureu de deixar un breu comentari en aquesta entrada explicant de quina manera l'anell de NIU us ha inspirat i deixar un enllaç a la vostra recepta. Els que no teniu bloc, només haureu d'enviar un missatge de correu electrònic amb la mateixa explicació a bruixesalacuina@gmail.com amb una foto de la recepta acabada i un adjunt amb la recepta.
  3. Per poder participar, NO heu de clicar el "m'agrada" de Niu ni de Hi ha bruixes a la cuina. Ara... si ho feu... no ens enfadarem pas ;D
  4. Les receptes les podeu enviar des d'ara mateix i fins el diumenge 18 d'agost.
  5. A mida d'anar-les rebent les anirem penjant al Facebook perquè les pugeu anar mirant ja que VOSALTRES decidireu als finalistes.
  6. Les votacions seran del 21 al 28 d'agost i es votarà seguint un sistema de punts que penjaré en aquesta mateixa entrada, juntament amb les fotos de les receptes participants, un cop es tanqui la convocatòria. 
  7. Per poder votar, s'ha de participar al concurs.
  8. Cada participant podrà votar 2 receptes. Entre les dues receptes finalistes, en Jordi de Niu i jo, decidirem el guanyador utilitzant criteris com ara originalitat de la recepta, grau de dificultat i relació amb la joia. 
  9. En cas d'empat, us demanarem una nova votació entre les receptes empatades.
  10. El PREMI consistirà en: el llibre de cuina "The Swiss CookBook" publicat per "Betty Bossi":
    320 pàgines amb les receptes més emblemàtiques del país que m'acull☺Us ofereixo la versió amb anglès però si la persona guanyadora té coneixements d'alemany i s'estima més la versió original no hi ha cap problema!! Igualment, si la persona guanyadora no se sent còmoda amb l'anglès i s'estima més un llibre català, també ho podem solucionar. PERÒ això no és tot!!!! NOOO! NIU us ofereix l'anell que inspira el concurs!!!!!!!!!!!!! I en Jordi també està obert a canvis si l'anell no fos de la vostra mida ☺
  11. El premi s'entregarà/enviarà la primera setmana de setembre. Un cop tinguem el guanyador/a, ja ens posarem d'acord i definiriem l'entrega o l'enviament.
Ja està! Aquí us deixo un Banner per si us el voleu endur a les vostres pàgines (cosa que ens faria molt feliç) i...

... DEIXEU-VOS INSPIRAR!!!!!! ☺

FINALMENT!!!!!! Finalment i un cop fet el canvi de casa (ho sento de veritat perquè no havia de caure dins les dates del concurs però com sempre passa... TOT ha coincidit!!!) podem passar a votar. 

Les receptes presentades són les següents:

A - Pastís mariner
B - Niu de cervesa i cacau amb perla gelada de fruites del bosc

  C - Dònuts de xocolata
D - Una joia dolça. Pastís de formatge

E - Pastís llaminer

I ara us toca a vosaltres noies!!!!

Recordeu que heu de votar 2 de les 5 receptes i que, lògicament, no hauria de ser la vostra ;) Si necessiteu tornar a llegir-vos la recepta sencera, només cal que cliqueu sobre la foto i s'obrirà el link.

Les vostres votacions les podeu deixar en forma de missatge en aquesta entrada seguint el meu exemple fictici:
"Els meus punts són per les receptes R i Z.
Molta sort! Dolors"

I de temps... què us sembla... fins diumenge? Sí, jo crec que al llarg del cap de setmana hi hauria d'haver prou temps :)

MOLTA SORT a totes i, una vegada més, MOLTÍSSIMES GRÀCIES per la vostra participació!!!!!! Heu fet unes verdaderes OBRES d'ART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs ja tenim guanyadora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ☺ La recepta B és la que s'emporta el fantàstic anell de NIU i el llibre de la Betty Bossi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS Mònica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I perquè la recepta B??? Bé, després de les vostres votacions la valoració va quedar així:

A-1
B-1+1
C-1+1
D-1
E-1

En Jordi de Niu em va enviar el missatge que us adjunto a continuació:

Hola Dolors,

Felicitats per la resposta que ha tingut el concurs.
Jo de resposteria no en sé gens... a més, potser hauríem de testar per poder fer una valoració amb condicions, jejeje.

En qualsevol cas jo faré com si anés de restaurant. I el meu primer vot és per B, i l'altre el A. (Per aquest ordre)
El B té una pinta... buff! i l'aspecte extern és fantàstic. M'he sopres de l'originalitat dels participants, de debò.

Si vols q puc escriure al blog les meves votacions. No ho he fet, ja diràs si vols que ho faci.

Gràcies per convocar el concurs.
Estem en contacte.

A reveure!
---
Jordi Giménez 

Deixant d'aquesta manera el resultat així:

A-1
B-1+1+1
C-1+1
D-1
E-1


I jo... doncs jo he anat quedant al·lucinada a mida que m'anàveu enviant les receptes: QUIN NIVELL!!!!!!!!! I quin talent!!!!! La Marta, la Mònica i la Desirée sou unes "bloggers" increïbles i experimentades, amb unes receptes ESPATARRANTS!!!!! Així que no vaig dubtar en cap moment del vostre talent ☺ De la mateixa manera però, la Montse J i la Montse P que estaven una mica espantades han estat ESPECTACULARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ho dic de veritat: QUIN ART noies!!!!!!!!!!!!!

Per tot això la meva votació ha anat a valorar no la recepta en sí ja que totes, dolces i salades, són del meu agrat i no dubto que són fantàsticament comestibles ☺ sinó l'originalitat, la creativitat i la relació amb l'anell de NIU... i en el NIU precisament es troba la clau de tot: la Mònica, a més d'agafar els colors de l'anell i de donar a la seva obra una certa semblança amb l'anell, l'ha creat amb forma de niu cosa que embolcalla del tot no només a l'anell sinó també al seu creador!☺

Amb la meva valoració, la recepta B aconsegueix 4 punt i es converteix en la guanyadora!



Però i el meu segon punt??? Doncs el segon punt va directament a la Marta, la recepta D! I li dono a ella simplement perquè crec sincerament que NO aconseguiré mai una creació semblant☺ Us heu fixat en els esbossos que ha anat dibuixant per tal de fer aguantar l'anell dret???????????????????? Artistic de veritat!!!!!!!!!!!! I jo, malauradament, no tinc aquesta paciència i aquest ART!!!!!!!!! FELICITATS també per tu Marta i gràcies per obsequiar-nos amb la teva recepta!

I a la resta dir-vos que qualsevol de les vostre receptes hauria pogut guanyar el concurs: heu estat fantàstiques!!!!!! MOLTÍSSIMES GRÀCIES per participar, per donar-nos suport i per fer que les receptes presentades siguin d'alt nivell!!!!!!! ☺

I finalment GRÀCIES a en Jordi de NIU per la proposta, per l'anell i per confiar en un bloc i una "blogger" que tot just comença i que encara li falta molt per aprendre!! MERCI guapo!!!!! I sí, m'ha encantat preparar i organitzar aquest concurs i he après alguna coseta: d'entrada que l'agost no és la millor època per posar-se a fer concursos, que segurament tot plegat hauria d'haver anat més ràpid i sense trasllats pel mig... ☺ Ho sento! Heu pagat la novatada però la propera vegada intentaré fer-ho millor!!

Mònica, ja ens posarem en contacte pel tema del premi! 

Una abraçada a totes i mil gràcies JORDI!!!☺

27 comentaris:

  1. Intentaré participar-hi...m'encanta la idea!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Mònica! :) Així m'agrada!! A veure si s'anima i aconseguim que sigui ben variat!! Una abraçada!!!!

      Elimina
  2. Guapa, a mi també m'encanta la idea!!! A veure si puc participar, tinc una setmana complicada, però a veure que puc fer!! Ptons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte Marta i no et preocupis que tens 1 mes de temps ;)!

      Elimina
  3. Doncs si puc i tant que participaré, perquè ja tinc una idea al cap del que faré!
    Ara només em falta temps, i que em surti bé, jajaja!!

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que sortirà bé!!! Amb el nivell de la teva cuina no en tinc cap dubte!!:D

      Elimina
  4. Ei jo també intentaré participar-hi! Ja tinc la idea, però em falta acabar de polir-la i sobretot que surti bé!

    Bisous!

    ResponElimina
  5. Aquí tens la meva proposta; niu de cervesa i cacau amb perla gelada de fruites del bosc. Sobretot he intentat transportar a un plat dolç les formes esfèriques i els colors d'aquest preciós anell! Les postres han quedat boniques però també molt bones (qüestió essencial)! Espero que t'agradi i moltíssimes gràcies per aquesta genial iniciativa!
    http://galetesimescosesdolces.blogspot.com.es/2013/08/niu-de-cervesa-i-cacau-amb-perla-gelada.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. MOLT XULO MÒNICA!!!!!!!!!!!! M'encanta!!!! MOLTES gràcies per participar!!!
      Petons!
      ☺☺☺

      Elimina
  6. La Montse Jaén també m'ha enviat una recepta via Email!!! Molt aviat penjaré foto i recepta al Facebook!! MOLTES gràcies MONTSE per engrescar-te!!!!

    ResponElimina
  7. Doncs jo intentare participar, tot i wue em sera dificil, pero l'he descobert avui per laMarta i la Monica i m'ha entrat el cuquet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Núria!!! BENVINGUDA!!!! Clar que sí: com més serem més interessant serà i encara et queden uns dies :)

      Elimina
  8. I aquí va la meva! Una joia molt dolça: pastís de formatge, versió anell.

    http://insta-cook.blogspot.com.es/2013/08/una-joia-molt-dolca-pastis-de-formatge.html

    Espero que us agradi, perquè l'he fet amb moltíssima il·lusió. La veritat és que és el millor concurs que he vist! M'ha encantat la idea!

    Un petó a tots!!

    Marta Martita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marta! Ja m'explicaràs com ho has fet perquè la construcció s'aguanti!!!!! Increïble!!!!

      Molts petons i SORT!!
      :D

      Elimina
  9. Una altra recepta!!!!! La Montse Padrosa ens presenta una proposta ben diferent: romanticisme pur!!!! :D Moltes gràcies Montse!!! D'aquí a uns moments al Facebook!!!
    Molts petons!

    ResponElimina
  10. La meva entrada, donuts de xocolata (decorats amb cireres):

    http://www.cocinandoconpapa.com/2013/08/17/lart-a-la-cuina-inspirat-donuts-de-chocolate/

    Petonets*

    ResponElimina
  11. Molta sort a totes!!!

    Els meus punts són per a les receptes B i C.

    Montse Padrosa

    ResponElimina
  12. Ostres quins nervis!!! Aquí va la meva votació:
    Els meus punts són per a les receptes C i D.
    Una abraçada ben gran!
    Mònica Tarradellas

    ResponElimina
  13. Bon dia! Jo voto:
    B per la originalitat -tot i que no sóc molt de xocolata, la barreja amb la cervesa m'ha agradat-, i E perquè m'encanta la pannacota i suposo que deu ser semblant.
    Sort!
    Ptons

    ResponElimina
  14. Bé, ens faltarien les votacions de la Desirée que està de vacances i la Montse. Els hi he escrit un missatge però no he rebut resposta... En Jordi ja té les seves votacions apunt i jo també així que avui parlaré amb ell i crec que ho acabarem nosaltres :) o organitzeu

    Una abraçada noies i aviat us dic alguna cosa!
    Dolors

    P.S - No organitzeu cap concurs en època de vacances jajajajajaja!

    ResponElimina
  15. Quins nervis! Ja tenim ganes de saber la guanyadora, oi noies?! Ptons i sort a totes!!

    ResponElimina
  16. I tant, que qui espera es desespera jejeje!!

    Molta sort noies!

    ResponElimina
  17. Ja ho tenim noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La guanyadora és la recepta B!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS Mònica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plas, plas, plas, plas,...

    D'aquí a una estona us dóno detalls de la valoració final :) Una abraçada i moltes gràcies a totes!!!!!!!

    ResponElimina
  18. Moltíssimes gràcies! Estic hipermegacontenta!!! És el primer concurs culinari que guanyo!!! Petons!!! Ah! I el llibre en anglès em sembla fantàstic!!!

    ResponElimina
  19. Moltes gràcies Dolors per organitzar aquest fantàstic concurs! M'han fet molta il.lusió les teve paraules en la valoració! De debò! Un plaer! I fantàstiques les receptes presentades! La Mònica és una artista i m'encanta el seu blog! I tu Dolors, ten un blog al.lucinant i més experiencia que jo! No tinc cap dubte en que pots fer tot el que et proposis! Un pto a totes

    ResponElimina
  20. Gràcies Dolors i Jordi per totes les explicacions! Quina llàstima que no poguéssiu tastar la recepta. En Marc, el meu home, en va menjar varies versions prèvies!!! En fi Dolors. La iniciativa ha sigut genial, sense importar el mes de l'any, i totes les participants han estat genials! M'han agradat totes les receptes! O sigui que, en resum, i malgrat reiterar-me, haig d'insistir que estic més que contenta!

    ResponElimina
  21. Quina llàstima haver-ho llegit massa tard, m'hagués encantat participar, sóc una apassionada de l'art. Repetireu l'esperiència?
    Anna

    ResponElimina

FELIÇ de rebre comentaris!!!!
Dolors


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...